Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas skolotāji pavasara brīvlaiku izmanto, lai profesionāli pilnveidotos un mācītos. Jau otro gadu skolotāji piedalās skolas organizētajās profesionālās pilnveides nodarbībās “Efektīvas mācību stundas elementi”, kuru laikā skolotājiem tiek dota iespēja “iekāpt” skolēna kurpēs un piedzīvot efektīvu mācību stundu kā skolēniem.
Pēc tam skolotāji mācību stundas procesu analizē atbilstoši skolā pieņemtajam skolotāja profesionālā snieguma līmeņu aprakstam un Roberta Gaņjē izstrādātajam “9 mācību notikumu” didaktiskajam modelim.
Šajā reizē skolotājiem bija iespēja iejusties 7. klases skolēnu lomā un piedalīties bioloģijas stundā. Taču, lai uzzinātu, par kādu tēmu skolotāji mācījās, jums ir jāveic uzdevums, ko stundas laikā veica mūsu kolēģi, – jāizpēta piedāvātie attēli un jāizdomā, kas saista tajos redzamos dzīvos organismus.
Attēlos: neliels ieskats Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas skolotāju profesionālās pilnveides nodarbībās “Efektīvas mācību stundas elementi”


