Erasmus+ projekta viesu trešā diena DACVĢ

JaunumiComments Off on Erasmus+ projekta viesu trešā diena DACVĢ

Erasmus+ projekta ietvaros  5.decembrī skolēni un pedagogi guva jaunu pieredzi mācību procesa organizēšanā. Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas vēstures skolotāja Ingūna Irbīte vadīja sociālo zinību stundu un Spānijas Andreu Nin vārdā nosauktās skolas skolotāji -Rosario Bernal Tido  un Joan Crussells Mas – angļu valodā vadīja literatūras stundu DACVĢ, Grieķijas, Itālijas, Spānijas, Polijas, Somijas, Islandes skolēnu apvienotajās klasēs.
Sociālo zinību stundā skolotāja I.Irbīte izmantoja diskusiju metodi “Akvārijs”. Diskusijas jautājums: vai sociālie tīkli ir mūsdienu Pandoras lāde? Diskusijas saturs atbilda  Erasmus+ projekta pamattēmai – “Flying with the wings of Mythology through time and space” (Ar mitoloģijas spārniem cauri laikam un telpai).
Argumenti, ko izmantoja skolēni, lai pamatotu, ka sociālo tīklu izmantošana politikā ir Pandoras lāde, – tīklos izplatās viltus ziņas, dezinformācija, populistiskas idejas, radikāli uzskati, diskriminējoši viedokļi.
Argumenti viedoklim, ka sociālie tīkli nav Pandoras lāde, – tie veicina viedokļu dažādību, attīsta toleranci pret citādo, ļauj tieši sazināties ar politiķiem, piedāvā jauniešiem netradicionālas pilsoniskās līdzdalības formas, raisa interesi par politiku. Ar nelielu pārsvaru uzvarēja viedoklis, ka sociālie tīkli nav Pandoras lāde.
Spāņu skolotāji, vadot stundu, izmantota CLIL metodiku, kas nozīmē mācību satura un svešvalodas integrētu apguvi. Literatūras stundas saturs balstījās katalāņu leģendā par sv. Juri (Sant Jordi).
Abu stundu dalībnieki – dažādu valstu un tautību skolēni – ieinteresēti diskutēja par tēmu, veiksmīgi sadarbojās, demonstrēja zināšanas mitoloģijā, vēsturē, literatūrā un angļu valodā, bija toleranti un atbalstoši.

© 2016 VISAS TIESĪBAS AIZSARGĀTAS, LAPU IZSTRĀDĀJA ASNS.LV