Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas skolotāji turpina profesionāli pilnveidoties arī skolēnu rudens brīvlaikā.
Ģimnāzijas skolotāji piedalījās metodiskās sadarbības grupu sanāksmēs un efektīvas mācību stundas modelēšanas nodarbībā, kuras ietvaros tika modelēta Sokrāta semināra (Socratic seminar) izmantošana mācību stundās. Pēc nodarbības skolotāji analizēja mācību procesu un iegūto mācīšanās pieredzi, izmantojot Roberta Ganjē (Robert Ganje) izstrādāto “9 mācību notikumu” didaktisko modeli.
Lai veidotu metodisko materiālu bāzi un mācību stundu piemēru kartotēku, no šīs reizes sākam ierakstīt mūsu organizētās mācību nodarbības video formātā. Paldies Cēsu Digitālais centrs par atbalstu ieraksta tapšanā.
Attēlos: neliels ieskaits Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas organizētajā mācību stundas modelēšanas nodarbībā





