DACVĢ kopienas universitātes “Skola, kas mācās” nodarbība

JaunumiComments Off on DACVĢ kopienas universitātes “Skola, kas mācās” nodarbība

Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzija saka paldies skolēnu vecākiem un skolotājiem, kuri piedalījās kopienas universitātes “Skola, kas mācās” organizētajā nodarbībā “Kā pieaugušo mācīšanās pieredze var ietekmēt skolēnu mācīšanos?”.
Nodarbības laikā tikāmies ar supervizori, “Skola2030” eksperti Ingu Pāvulu un pārrunājām jautājumus par to, kā pieaugušo personīgā pieredze un priekšstati par mācīšanos ietekmē to, kā mācās un ko par mācīšanos domā mūsu skolēni.
Lūk, dažas atziņas no mūsu kopīgās sarunas:
“Mācīšanās veids un stils neiedzimst. Tāpēc katram no mums ir svarīgi jau laikus saprast, kā viņš mācās un kas ir efektīvākais mācīšanās veids tieši viņam.”
“Kam mēs pievēršam uzmanību, tam mēs piešķiram vērtību. Bieži vien tās ir kļūdas un to meklēšana. Bet vai tas ir pats svarīgākais mācību procesā?”
“Lai attīstītu optimistisko, mērķtiecīgo domāšanu, ir svarīgi, ka pieaugušie novelk skaidras robežas, ir konsekventi savās prasībās un sniedz nepieciešamo atbalstu.”
“Mācību procesā ir svarīgi atcerēties par sarkanās un zaļās pildspalvas principu. Sarkanā norāda uz pieļautajām kļūdām, zaļā atgādina, kas ir tas, kas ir izdevies. Taču reizēm gadās, ka mēs vairāk izmantojam tieši to pirmo.”
“Pieaugušie skolēnu mācīšanos var ietekmēt, arī modelējot piemēru, kā viņi paši sarunājas par savu darbu un tajā gūto mācīšanās pieredzi, jo skolēniem šadas pieredzes nav.”
Attēlos: neliels ieskats Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijas kopienas universitātes “Skola, kas mācās” nodarbībā

© 2016 VISAS TIESĪBAS AIZSARGĀTAS, LAPU IZSTRĀDĀJA ASNS.LV